سریعترین اثر ساخته شده در اس سی آی


 
 

 

این نمای دوتایی در playa del Rey همیشه ظاهری تندیس مانند نداشت. این بنا که در سال 1956 ساخته شد، با دارا بودن ویژگی چند سطحی، از سوی معمار Eric Owen Moss در سال 1977 نو نما شد و لقب گرفت؛ بر طبق شنیده ها، این لقب "SCI-Arc سریعترین اثر ساخته شده" است. تعیین محل صدفی که از ساحل پرتاب شده، در هر توصیف، 3،114 فوت مربع ساختمانی است "که به صورت دونمایی حوزه بندی گردیده است، اما به 3 قسمت تقسیم شده و همه دارای محیط آشپزخانه، حمام مهمان، W/D و شومینه است.

فضای بالا روشن و پر نور و دارای سقفی پر تجمل و چند اشکوبه با 1.5 حمام است، 4عرشه بیرونی و نیز نماهایی به سوی اقیانوس دارد. فضای میانی اتاق های محصور، 1.5 حمام، کف پوش های چوبی با دوام و 2 عرشه ی بیرونی دارد. فضای پایینی 2BR+1.5BA ، پاسیوی بیرونی بزرگ را دارا می باشد." مال الاجاره به گونه ای کنترل شده است که با چهار جایگاه پارکینگ، دو گاراژ و دو مسیر سواره به دست می آید. بنایی که آخرین بار در سال 1977 به قیمت 355,50 دلار فروخته شد، اکنون به قیمت 1.925 میلیون دلار متقاضی دارد.

 

نمایی از ساختمان

فضای داخلی

فضای داخلی

فضای داخلی

فضای داخلی

فضای داخلی

فضای داخلی

فضای داخلی

دید از فضای داخلی

پاسیوی بیرونی

پاسیوی بیرونی

پاسیوی بیرونی

پاسیوی بیرونی

دید به اقیانوس

دید به اقیانوس



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: